به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید
LTMS یار

اطلاعیه های دوره های ضمن خدمت
محتوای آزمون دوره ها
نمونه سوالات و پاسخ آزمون ها

جستجو

بایگانی

پربازديدترين ها

۷

آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

 

این روزها اخبار زیادی در مورد ارزهای دیجیتال و آینده آنها منتشر می شود. از آنجا که در کشور ما راه های سرمایه گذاری امن و با سود مناسب بسیار محدود است تصمیم گرفتیم تا اطلاعات اندک خود را در زمینه ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران سایت قرار دهیم تا بتوانند از این بازار نهایت سود را ببرند و با ارزآوری به اقتصاد کشور کمک نمایند.

در ابتدا باید اشاره کنم که تعداد ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و تنها تعدادی از این ارزها دارای پروژه های مناسب و تیم قوی هستند که می توان بر روی آن ها سرمایه گذاری کرد. با کمی جستجو به راحتی میتوانید اطلاعات بسیاری در مورد هر ارز بدست آورید.مشهورترین و با سابقه ترین این ارز ها بیت کوین و اتریوم هستن که شاید اکثر شما نام آن ها را شنیده باشید.

لیست قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

در میان ارز های دیجیتال ارزهایی به نام استیبل کوین ( ارز پایدار) وجود دارند که قیمت آن ها همیشه ثابت است که پر کاربرد ترین آن ها تتر میباشد که قیمت آن همیشه ثابت و معادل 1 دلار است و به نوعی دلار دیجیتال محسوب می شود و ارزهای مختلف را می توان از طریق آن خرید و فروش کرد. البته امکان خرید ریالی ارزهای دیجیتال هم میسر است که در ادامه به طور مفصل به آن میپردازیم.

باید دقت کرد که دامنه نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و ممکن است در یک روز بیش از 100 درصد صعود یا سقوط کنند از این رو باید با احتیاط کامل در این بازار عمل کرد.

به طور کلی 2 نوع صرافی (سایت های خرید و فروش ارز) ارزهای دیجیتال وجود دارند : 1-صرافی های داخلی 2-صرافی های خارجی

اکثر صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحت تحریم های بین المللی قرار داده اند و اراِِئه خدمات به ایرانیان را ممنوع کرده اند.

در اینجا 2 صرافی بسیار مناسب داخلی و یک صرافی خارجی که با ایرانیان همکاری میکند و فعالیت ما در آن کاملا آزاد است را معرفی میکنم:

صرافی داخلی 1 ( کد معرف mvyGV8 )

صرافی داخلی 2

صرافی خارجی (بدون خطر تحریم ، کد معرف : x9pys)

**حتما از کد معرف استفاده کنید تا سطح کارمزد شما کمتر شود.

در صرافی های داخلی پس انجام ثبتنام و انجام مراحل احراز هویت حساب شما تایید می شود و به راحتی میتوانید با کارت بانکی خرید آنلاین انجام دهید. مشکلی که صرافی های داخلی دارند کارمزد بالا و تعداد محدود ارزهای دیجیتال و سرعت کم انجام معاملات است از این رو پیشنهاد میدهم از اینگونه صرافی ها فقط برای تبدیل ریالی استفاده کنید و از این صرافی ها تتر تهیه کنید و به حساب صرافی خارجی انتقال دهید و در آنجا ارزهای مختلف خرید و فروش نمایید. پیشنهاد میکنم نرم افزار موبایل صرافی خارجی را نصب کنید که کار با آن بسیار راحت تر است.

نکته بسیار مهم : ارز تتر دارای انواع ERC20 , TRC20 , omani است که از میان این سه نوع TRC20 دارای کارمزد کمتری است

در هنگام انتقال ارز حتما به آدرس و نوع تتر انتخاب شده دقت کنید چرا که آدرس هر کدام از این تتر ها متفاوت است.

در ادامه تعدادی فیلم آموزشی کار با این صرافی ها را قرار میدهیم که با مشاهده آن ها بتوانید ارز های دیجیتال خرید و فروش کنید.

 

 

 

 

 

 

اگر در هر قسمت از آموزش با مشکل مواجه شدین میتونین از طریق واتساپ شماره 09335848855 با ما در ارتباط باشید. امیدواریم بتوانیم از طریق این مطلب شما را یاری کرده باشیم با آرزوی موفقیت برای شما

نظرات (۷)

  1. با سلام و عرض تشکر ، لطفا نمونه سوالات دوره ضمن خدمت مفهوم شناسی فرهنگ دینی را در کانال قرار دهید.

  2. با سلام و تحیات و عرض تبریک به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و ضمن تشکر از مساعی دست اندرکاران کانال ، با توجه به اینکه راس ساعت 10 امروز آزمون انتصاب و انتخاب مدیران مدارس برگزار می گردد لطفا نمونه سوالات دوره مذکور را در کانال بارگذاری نمایید.

  3. فردین مهرورزان

    با سلام و تحیات و عرض تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و عرض تشکر بابت همراهی همیشگی و خالصانه دست اندرکاران کانال با همکاران فرهنگی ، لطفا سوالات دوره های ضمن خدمت درخواستی به روز باشد ؛ زیرا دوره هایی که قبل از سال 1400 و به ویژه در بهمن و اسفند 1399 برگزار شده و دوباره از اردیبهشت ماه سال جاری برای همکاران فرهنگی در سراسر کشور فعال گردیده و یا دوره هایی در حال حاضر در یک یا چند استان خاص در حال برگزاری است با سوالاتی مواجه می شویم که با سوالاتی که از کانال دانلود می کنیم کمی متفاوت است. به عبارت دیگر سوالات کانال تنها پاسخگوی 50 الی 70 درصد سوالات دوره های ضمن خدمت است و 7 الی 10 سوال از 20 سوال آزمون در سوالاتی که از کانال دانلود کردیم وجود ندارد.

  4. ضمن عرض سلام و خداقوت به همه دست اندرکاران کانال و به ویژه مدیریت کانال و آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان ، لطفا سوالات دوره ضمن خدمت مهارت های ارتقایی را در کانال بارگذاری نمایید. از همکاری صمیمانه تان با همکاران فرهنگی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

    • پاسخ:

      سلام قبلا بارگذاری شده است فقط کافیست جستجو کنید.
  5. فردین مهرورزان

    با عرض سلام و تشکر ویژه بابت همکاری و همراهی دست اندرکاران فهیم کانال با همکاران فرهنگی و ارسال به موقع سؤالات دوره های جدید ضمن خدمت که توسط وزارتخانه برگزار گردید ، لطفا سوالات دوره جدید ضمن خدمت تعلیم و تربیت در اسلام استاد هید مرتضی مطهری را در کانال قرار دهید.

  6. فردین مهرورزان

    با عرض تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال خدمت تمامی دست اندرکاران کانال و تشکر ویژه از همراهی شما عزیزان با همکاران فرهنگی و اشتراک گذاری نمونه سوالات دوره های ضمن خدمت ، به اطلاع می رساند که علیرغم قرار گرفتن عنوان پی دی اف دوره ارشیابی آموزشی در کانال ، اما نمونه سوالات دوره مذکور در کانال بارگذاری نشده است. زیرا با کلیک بر روی علامت پی دی اف نمونه سوالات هیچ نمونه سوالی جهت دانلود وجود ندارد.

    • پاسخ:

      سلام بررسی شد به زودی اصلاح میکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی