به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید
LTMS یار

اطلاعیه های دوره های ضمن خدمت
محتوای آزمون دوره ها
نمونه سوالات و پاسخ آزمون ها

جستجو

بایگانی

پربازديدترين ها

۳

راهنمای ثبت نام دوره مهارت های هفتگانه ICDL

اطلاعیه ثبت نام دوره

راهنمای ثبت نام دوره مهارت های هفتگانه ICDL

با سلام و احترام

فرهنگیان ارجمند با سپاس از همراهی شما , نکاتی در زمینه نحوه ثبت نام دوره مهارت های هفتگانه ICDL موسسه عصر اندیشه خدمتتان تقدیم می گردد :

1- جهت ثبت نام در دوره مهارت های هفتگانه موسسه عصر اندیشه لازم است ابتدا از قسمت دوره های الکترونیکی ( غیرحضوری ) در صفحه اصلی وارد و پس از انتخاب دوره , نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و مشخصات اقدام نمایید.

توجه : همکاران محترم چنانچه هر یک از اطلاعات اصلی ثبت نام همچون نام و نام خانوادگی , کد پرسنلی , کد ملی و شماره همراه به صورت نادرست ثبت گردد , امکان ویرایش میسر نمی باشد . لطفا در وارد نمودن اطلاعات دقت فرمایید. 

در صورت عدم ثبت صحیح کد پرسنلی توسط فرهنگیان ارجمند طبیعتا امکان ثبت نمره برای آنان در سامانه ltms میسر نمی باشد . همچنین کد ملی نیروهای غیردولتی ( نام کاربری سامانه ltms ) به عنوان کد پرسنلی آنان محسوب و می بایست در فرم ثبت نام وارد شود .

بدیهی است در صورت ثبت اشتباه کد پرسنلی و اطلاعات اصلی در صفحه ثبت نام ، هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر عدم ثبت نمرات در سامانه ltms بر عهده موسسه نخواهد بود .

توجه : تمامی فرهنگیان دارای کد پرسنلی و همکاران غیردولتی ثبت شده در سامانه ltms  امکان شرکت در دوره را دارند .


2- پس از انتخاب دوره ، از بخش تکمیل ثبت نام ، نسبت به عضویت در سایت و  پرداخت شهریه اقدام نمایید .

تمامی همکارانی که قصد شرکت در دوره حاضر را دارند می بایست نسبت به عضویت جدید در سامانه اقدام و نام کاربری و رمز عبور را نزد خود حفظ نمایند .

پس از پرداخت شهریه از طریق درگاه اینترنتی دوره مستقیما فعال گشته و شما می توانید از قسمت دوره های آموزشی نسبت به دریافت محتوا اقدام نمایید.
 
همکاران ارجمند توجه نمایید جدول زمانبندی برگزاری آزمون های دوره مهارت های هفتگانه ICDL  از طریق سامانه و کانال رسمی موسسه عصر اندیشه منتشر و اطلاع رسانی گردیده و در صورت عدم شرکت در آزمون ها بر اساس جدول زمانبندی ، امکان برگزاری هیچگونه آزمون مجدد میسر نمی باشد .

نظرات (۳)

  1. سلام وقتتون بخیر

    من ماده 28 هستم و میخوام ثبت نام کنم کد پرسنلی من چی میشه؟؟

  2. با سلام و عرض خسته نباشد، بنده در هنگام ثبت نام رقم آخر کد ملی ام را اشتباهی ثبت نموده ام و امتحان هم دادم و الان هم گواهی هم صادر شده است .جهت حل آن لطفا راهنمایی فرمایید

  3. با سلام، بنده استخدامی ماده ۲۸ هستم، کد پرسنلی ندارم، چطوری باید ثبت بام کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی